10 τροφές που μας αδυνατίζουν και δεν το ξέραμε                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: 10 τροφές που μας αδυνατίζουν και δεν το ξέραμε

..

Εγγραφείτε για συνεχή ενημέρωση με mail! (Μην ξεχνάτε την επιβεβαίωση εγγραφής)

10 τροφές που μας αδυνατίζουν και δεν το ξέραμε

Η φύση, μας προσφέρει πλήθος από καλά και θρεπτικά στοχεία για την καλή υγεία του οργανισμού μας.

Αν και συνηθίζουμε να διαχωρίζουμε τις τροφές που φροντίζουν για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας και όλα τα σχετικά, από τις τροφές που μας βοηθούν να αδυνατίσουμε, λίγοι γνωρίζουν πως πρέπει να συνδυάζονται για τα βέλτιστα αποτελέσματα.




Πόλλες από τις τροφές που ήδη καταναλώνουμε οι περισσότεροι, έχουν και αδυνατιστική δράση, βοηθώντας «αθόρυβα» στην απομάκρυνση του λίπους από το σώμα μας. Το μόνο που εμείς έχουμε να κάνουμε είναι να συνεχίσουμε να πίνουμε γάλα, να τρώμε πράσινα λαχανικά με ξύδι, σοκολάτα χωρίς τύψεις και από ένα ποτηράκι κρασί την ημέρα και τα υπόλοιπα θα γίνουν… μόνα τους. Ή έστω, κάποια από τα υπόλοιπα...

1.Ασβέστιο

Από μικρά παιδιά μας λένε οι γονείς μας να πίνουμε το γάλα μας για να έχουμε γερά και δυνατά κόκαλα. Δεν μας λένε όμως -γιατί πιθανότατα δεν το γνωρίζουν καν- πως μια ακόμα ιδιότητα του ασβεστίου, είναι να ελέγχει τα επίπεδα της πείνας. Οι σχετικές έρευνες έχουν δείξει πως όσοι δεν προσλαμβάνουν μέσω της δίαιτάς τους αρκετό ασβέστιο, έχουν μεγαλύτερη μάζα λίπους στο σώμα τους και λιγότερο αυτοέλεγχο της πείνας τους.

Δείτε επίσης: Η θεραπευτική και επουλωτική καλέντουλα

2.Γαλακτοκομικά προϊόντα

Η σύνδεση του ασβεστίου με τα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι προφανής, αλλά αξίζει ο διαχωρισμός τους, καθώς από όλες τις πηγές ασβεστίου, τα γαλακτοκομικά είναι εκείνα που δρουν περισσότερο αποτελεσματικά προς την κατεύθυνση της απώλειας βάρους. Συστατικά που βρίσκονται σε αυτά, σε συνεργασία με το ασβέστιο, είναι αυτά που τα καθιστούν τόσο αποτελεσματικά στη συνολική απώλεια βάρους.

Δείτε επίσης: Η Απάτη του Αιώνα: Θανατηφόρες τροφές και φάρμακα στο τραπέζι μας

3. Πρωτεϊνη

Η προτίμηση στην πρωτεΐνη, έναντι των υδατανθράκων, είναι από τις πρώτες και ρητή οδηγία για όσους επιθυμούν να χάσουν βάρος. Η πρωτεΐνη, πέραν όσων προσφέρει στον οργανισμό, πετυχαίνει γρηγορότερο κορεσμό της πείνας, κάνοντάς μας να πεινάμε αργότερα απ’ ότι θα συνέβαινε με τους υδατάνθρακες και αυξάνει το κάψιμο των θερμίδων μετά το γεύμα.
Σχετικές έρευνες, έχουν δείξει πως όσοι κατανάλωναν περισσότερη πρωτεΐνη, κατέληγαν σε σταδιακή μείωση (κατά 10%) της ημερήσιας κατανάλωσης φαγητού.

Δείτε επίσης: Κεφίρ : Το απόλυτο διατροφικό “όπλο”

4. Βιταμίνη C

Ακόμα ένα συστατικό το οποίο δεν είναι τόσο διάσημο για τις αδυνατιστικές του ιδιότητες, αλλά για την ανοσοποιητική του δράση, είναι η βιταμίνη C. Έρευνες έχουν όμως δείξει, πως όσοι παρουσιάζουν έλλειψη βιταμίνης C στον οργανισμό, έχουν την τάση να συγκρατούν περισσότερο λίπος.
Συχνά επικεντρωνόμαστε στις τροφές που θα μας κάνουν να χάσουμε το περιττό λίπος, ενώ ξεχνάμε πως υπάρχουν και εκείνες που παίζουν ρόλο στον να μην το αποκτήσουμε εξαρχής, πόσο μάλλον όταν αυτές ενισχύουν και τη συνολική άμυνα του οργανισμού, όπως η βιταμίνη C.

Δείτε επίσης: Λεμόνι Το Θαυματουργό

5. Κινόα

Τα καλά της κινόα είναι πολλά και απο αρχαιοτάτων χρόνων γνωστά. Είναι σημαντική πηγή πρωτεϊνών, αμινοξέων και βιταμίνης Ε, ενώ έχει αποδειχθεί και η δράση της ενάντια στην ανάπτυξη του λίπους στο σώμα και στον εν γένει περιορισμό της πείνας.

Δείτε επίσης:
Κινόα: Πόσο ωφέλιμη είναι και πως να τη μαγειρέψετε.Συνταγές
Κινόα - Ένα τρόφιμο δώρο για την υγεία σας από τη Ν. Αμερική

6. Μέλι


Το φυσικό αυτό γλυκαντικό, όχι μόνο δεν έχει τα αρνητικά στοιχεία της επεξεργασμένης ζάχαρης, αλλά έχει σημειωθεί πως βοηθάει στην απώλεια βάρους όταν την αντικαθιστά στη διατροφή μας. Οι αντιβακτηριακές, αντιικές και αντιμυκητιακές τους ιδιότητες, συμβάλλουν στην σημαντικότητά του καθώς βελτιώνει τα επίπεδα ζαχάρου στο αίμα και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.

Δείτε επίσης:
Ενα φυσικό γιατρικό ρόφημα για το κρυολόγημα με Τζιντζερ, Λεμόνι και Μέλι
Μέλι : Η υπερτροφή που βοηθά στο αδυνάτισμα

7.Κακάο

Όσοι αγαπούν τη σοκολάτα έχουν έναν ακόμα λόγο να καταναλώνουν ακόμα περισσότερη, καθώς το κακάο περιέχει περισσότερα φαινολικά αντιοξειδωτικά από όσα έχουν οι περισσότερες τροφές, ενώ προστατεύει την υγεία της επιδερμίδας από την ακτινοβολία, ενισχύει το αίσθημα του κορεσμού και προάγει την καλή διάθεση.

Δείτε επίσης: Κακαο - Cacao Beans- Theobroma cacao

8. Φυτικές ίνες

Κοινή και πετυχημένη πρακτική όσων θέλουν να χάσουν βάρος, είναι να ξεκινούν το γεύμα τους με τη σαλάτα ώστε να χορτάσουν με τις φυτικές ίνες των λαχανικών και να μην το παρακάνουν με το φαγητό. Οι φυτικές ίνες έχουν στενή σχέση με το αίσθημα του κορεσμού της πείνας, γι’ αυτό είναι και καλός τρόπος να ξεκινήσετε το γεύμα σας, γλιτώνοντας πολλές θερμίδες και κερδίζοντας ακόμα περισσότερα θρεπτικά στοιχεία.

Δείτε επίσης: Οι μαγικές τροφές που θα σας κάνουν παραγωγικούς: Σας γεμίζουν ενέργεια και όρεξη

9. Ξύδι


Το ξύδι δεν είναι μονάχα ενισχυτικό γεύσης και συνοδευτικό της σαλάτας, αλλά έχει την ικανότητα να ικανοποιεί την πείνα γρηγορότερα. Σύμφωνα με σχετικές έρευνες, το ξύδι εμποδίζει την απότομη αύξηση του σακχάρου στο αίμα, που οδηγεί με τη σειρά του στη μειωμένη ανάγκη κατανάλωσης φαγητού. Επιπλέον το ξύδι, δρά ανασταλτικά στην συσσώρευση του λίπους.

Δείτε επίσης: 15 τρόποι για να απαλλαγείτε φυσικά από τους πονοκεφάλους

10. Ρεσβερατρόλη

Είναι γνωστό πια πως ένα ποτήρι κρασί την ημέρα, κάνει καλό στην υγεία, ενώ οι αντιγηραντικές ιδιότητες της ρεσβερατρόλης, που εντοπίζεται στα κόκκινα σταφύλια, συναντώνται και στο κρασί. Σχετική έρευνα σε 19.000 γυναίκες όμως, απέδειξε πως η εν λόγω ουσία δεν έχει μόνο αντιγηραντικές ικανότητες, αλλά και αδυνατιστικές. Πιο συγκεκριμένα, όσες γυναίκες κατανάλωναν καθημερινά λογικές ποσότητες αλκοόλ, δεν έπαιρναν βάρος με τους ρυθμούς που έπαιρναν όσες δεν έπιναν καθόλου αλκοόλ, ενώ είχαν πολύ λιγότερες πιθανότητες να γίνουν παχύσαρκες.

Δείτε επίσης: Αυτές είναι οι 10 τροφές που φοβάται ο καρκίνος!

Στην ενότητα μας "Υγεία - Διατροφή" μπορείτε να βρείτε ιδεες για σωστη διατροφη και καλή υγεία!!!


Δείτε επίσης:
Η διατροφή που νικάει τον καρκίνο!
50 Τοπ συμβουλές με Βότανα και Υπερ-Τροφές που είναι στην υπηρεσία της Υγείας μας!!!
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΜΕ ΒΟΤΑΝΑ
Απογειώστε τον μεταβολισμό σας!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!


clickatlife.gr

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας

Περιμένουμε τα σχολια σας!

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Προσοχή! Αφορά τα άρθρα με θέμα την Διατροφή, βότανα & συνταγές υγείας και ομορφιάς

  • Το κείμενο δεν αποτελεί μεμονωμένη και αποκλειστική μέθοδο για πρόληψη, διάγνωση, ή θεραπεία ασθενειών. Το περιεχόμενο του άρθρου είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα, ομάδα αίματος και ψυχολογικά χαρακτηριστικά.
  • Ζητήστε την βοήθεια ειδικών ειδικά για την δική σας περίπτωση.